19 Ekim 2009 Pazartesi

Bir Bloğum Olduğunu Hatırladım.

Uzun zamandır bir şeyler karalamıyordum. Yazıcak şeylerimin olmamasından ötürü değil. Unuttuğum için. Erken yaşta bunuyor muyum ne?

Son günlerde zaten kafam oldukça dalgın. Ne yaptığımı bile unutuyorum. Kafam gelip gelip gidiyor. Dersler bir başladı pir başladı üstüne üstlük. Bu yoğunluk içinde ciddi ciddi kendime vakit ayırıcak zamanım bile kalmadı. Ama burayı hatırladığım iyi oldu. Yazar yazar beynimde olan anıları girerim.

İyi bir şey lan aslında şu blog olayı. Ne biliyim geriye dönüp baktığında cümlelerin arasına gizlediğin gizli anlamları bulup, kendi geçmiş ruh halindeki çıkmazları falan görüyorsun. Her bünyeye gerekli bir olay esasında...

Neyse benim şu beynime bir çözüm bulmam lazım. Bu yaşta alzaymır hastalığına yakalanmak kötü. Geçen bir derste farkettim bu olayı...

Derste bir hoca bilinmesi oldukça güç bir terminolojiden ingilizce kelime söyledi anlamını bilen var mı diye. Ben Türkçe ne anlama geldiğini söyledim. Hoca onayladıktan sonra arkadaşlar bir yerlere not aldılar. Çok değil aradan bir kaç dakka geçtikten sonra ben yanımdaki arkadaşa dönüp, ya şunun anlamı neydi diye sordum. Yüzüme ablak ablak baktı ve "Olum dalga mı geçiyorsun, iki dakka önce sen söylemiştin anlamını herkese?" dedi. Söyle işte unuttum ben diyince daha bir acıma belirtisi göstererek baktı ve söyledi. Oturup biraz düşününce gelip giden bir şeylerin olduğu kesin beynimde. Boşaltmak lazım bir şeyleri kafadan. Ağır geliyor artık çok...

1 yorum:

  1. Ben ben ben aynen !

    Geçen sabah yüzümü yıkadım sonra 10 dakika sonra aa ben yüzümü yıkamadım diyip tekrar yıkamaya kalktım annem kopunca anladım durumu.

    YanıtlaSil