2 Ocak 2010 Cumartesi

Neyine Tebrikler Ulan?


Neyine Tebrikler ulan? Bir an sevinmiştim bide "Tebrikler" yazısını görünce... Ulan zaten 4'te 1 bilet. Bi halt kalmıyor geriye. Nasıl hayallerim vardı büyük ikramiye çıktığı zaman. Hepside 4 e bölündü gitti. En basitinden kendime albüm çıkartıcaaaydım bu bed sesime ragmen. Beni eleştiren insanlarada parasıyla değil mi lan diye ezicektim.. Olmadı olmadı. Şimdi bu kısa yazıcığımı şu unutulmaz veciz sözlerle tamamlıyorum...
"Bu da mı gol değil be? Budamı...."
Sağlıcakla kalın yeni yıl hepinize bol şans, para şan şöhret getirsin... (Varsa paran diğer şeyler hallolur zaten. ye kürküm ye .mınaa koim)

2 yorum:

  1. Tevekkül etmeyi öğren biraz, 90 TL neyine yetmiyo? :P

    YanıtlaSil
  2. Kadir bey böyle ilan etmekle yürümez bu işler. Bizi de görecek misin, işte asıl mesele bu :P

    YanıtlaSil