25 Mart 2010 Perşembe

Soul Mate Öküzleri

Ben bu atalarımız olan insanları gerçekten seviyorum. Neden derseniz adamlar her duruma uysun diye bir söz söylemişler. Gerçekten edebiyat anlamında çok büyük eserler vermişler bizlere.

Misal "Öküz öldü ortaklık bitti." diye çok veciz bir sözleri var bunların. Gerçektende haklı adamlar şimdi. Öküz öldüğü zaman gerçektende ortaklık bitiyormuş arkadaş.

Ben bunu genç ergen kız tribi sayardım ama öyle olmadığını geçen senelerde öğrenmiş oldum. İnsanı yapısı itibariyle öküzlerden ayıran bir takım farklar vardır. İnsanlar doğarlar büyürler, severler, arkadaşlık kurarlar dostluklar kurarlar, aşklar beslerler eh tabi insan hali tartışırlar ayrılırlar. Doğrudan doğruya bunlar olurkende birinci kişiden muhattap olmayı yeğlerler.

Ama bir de işin acı boyutu var tabi. Dostlarının dostları... Bi arkadaşlık içindeyken onlarda senin dostun olur. Belki onları daha eskiden tanıyorsundur, belki direk tartıştığın kişi vasıtasıyla arkadaşın olmuştur. Her hangi bir tartışma durumunda bunlardan taraf tutması beklenir. Ya o, ya ben denir. Denir ajan denir her şey denir. Normaldirde bu olay. Canı yanmıştır o kişinin ve bir an şaçmalar. İşin ilginç tarafı hiç bir şey olmamışken sırf arkadaşın tartıştı/bozuştu diye tavır koymak ne lan? Sanane iki kişinin arasında olan bitenden. Çok afedersin ama sana hangi b*k düşüyor? Ne geçti aramızda senlede bu triplerin.

Her neyse canlar, öküz ölünce ortaklık gerçekten bitiyor. Siz siz olun öküzünüz gitti diye mantıksız işlere kalkışmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder