24 Nisan 2009 Cuma

Etkinin Tepkisi...

Doğada her etkinin bir de buna tepkisi var di mi? Valla bize yılarca böyle anlattılar böyle öğrettiler eğer yoksa hepsinden şikayetçiyim ben. Bu hayattan şikayetçiyim ama neyse, konu bu değil :)

Bu hayatta her etkinin bir tepkisi varda Uyumanın tepkisi yok mu? Var tabi rüyalar. En son gördüğüm rüyalarımı anlatıcam burada şimdi sıkı durun :)

Öncelikle kullandığım bazı tip ilaçlardan ötürü baya uzun bir süre rüya görmediğimi. Yani rüya görüyordum ama hatırlamıyordum rüyalarımı. İlacı kullanmıyorum bir kaç gündür ve tepkilenmeye tekrar başladım. :) Hayal gücüm baya geniş sanırım kime anlattıysam bunu dedi bana. (:

Her neyse. Bundan iki gün evvel bir rüya gördüm :) Sanıyorum ki gizli ajandım ben. Siyah bir minibüsün içinde oturuyorduk ve şöför koltuğunda tam bir şuçlu profiline uyan bir adam. Sanırım onu izliyordum ben. Şöför bir tekel bayini önünde durdu ve sigara almak için indi. Ajanlık içgüdülerim hemen arabayı alıp kaçırmamı söylüyordu. Yeterdi artık bu kadar kimliğimi gizlemek. Hemen direksiyona geçtim ve sürdüm ileri. Derken bi araç geldi benim aracıma çarptı. Sonra bir tane bir tane daha ve başka bir araç daha. İndim araçtan. Bana çarpanlarda rakip firmanın ajanlarıydı :) (Ne bu be Mr and Mrs. Smith gibi :D) Beni araçtan inmem üzerine tanıdığım bir velet :) arkadaşım koluma kelepçe takıyor. Bende yanımda ki diğer kişiye takıyorum. Sonra başka birisi benim veledime (: ve benim kelepçelediğim adamda öbürüne. Resmen bir saadet zinciri oluşturduk farkındayım. Ben benim bacaksızıma beni yakalattın der gibi nefretle bakıyorum. O da sanki bana ben işimi yaptım der gibi bakıyor. Aramızda ki iletişim o kadar güçlü ki artık, bakışlarla anlaşıyoruz :D

Böyleydi işte bir tanesi. Diğerinide bugün gördüm.

Otistik bir çocuktum ben. (A) Bir odada oturuyordum ve bilgisayar oyunu oynuyordum. İlginç bir bilgisayar oyunuydu. Bilgisayardan gerçek bir uçağı kontrol edip arkadaşların nükleer santralini yok ediyordum. F8'e basınca uçağım robota dönüşüp bomba falan atıyordu tabi. :P Her neyse ben tam uçağımla oynarken odaya siyahlar içinde bir hatun daldı. Benim doktoroummuş sanırım. Benden yazdığım yazılarımı, şiirlerimi, çizdiğim resimleri, günlüklerimi ve bende hatırası olan herşeyi istiyordu. Benim ne günlüklerim vardı ne de şiirlerim. Nasıl açıklıycaktım bunu...

Tam bunları düşünürken telefonum çaldı ve bir kabustan kurtuldum. :)

Şaçma olabilir ama beğenin diye yazmadım bunları buraya zaten. Sadece bir kenarda dursun gibi bir amacım var (=

Haydin selametle. Tatlı rüyalar görün e mi canlar =)

3 yorum:

  1. rüya görmeyi özlediğini tahmin ediyorum bunca zaman sonra :) ya son zamanlarda çok polisiye film izledin ya da bilinç altında bi suç karmaşası var :P diğer rüyan çok ilginç geldi ama oturma organının açıkta kaldığı sonucuna vardım :D benden rüya yorumu yapmamı bekleme, zaten buraya da yorumlatmak için yazdığını sanmıyorum :P diyebileceğim tek şey: iyi uykular, renkli rüyalar :))

    YanıtlaSil
  2. Son gördüğüm rüyayı sevdim ama ben :) Nintendo Wii'den sonra bi şekilde seri üretime geçirsem hoş olabilir sanki :) Teknolojiye ayak uydurmak şart :D

    YanıtlaSil
  3. çok film izlemişsin sen :)

    YanıtlaSil