27 Nisan 2009 Pazartesi

Ben X, Y'yi Bulmaya Geldim...

Sınav haftası... Bi yerlerimizden kan geliyor artık ders çalışmaktan. Bünye alışık değil bi kere bu tempoyla ders çalışmaya.

Artık bizde gelenek olan bir olayı icra ediyoruz. Toplanıyoruz bir eve 5-10 kişi ortak olarak ders çalışıyoruz. Bu kadar kişi ders çalışılır mı demeyin. Çalışılıyor valla. Biraz zor oluyor tabi orası ayrı. Ders çalışma değil. O kadar kişinin yeme, içme ve ikamet sorunu. Karargah olarak öğrenci evimiz kullanılmakta. Ders çalışıyoruz yiyoruz içiyoruz şıçıyoruz :) Tabi evin içine. :D Ama egleniyoruz tabi. Ders hakkında bilgili olan zaatler çıkıyorlar ders anlatıyorlar, normalde derste dinlenmeyen konuları pür dikkat dinliyor herkes iyi güzel hoşta, artık zor olmaya başladı be. Eskiden en fazla 5 kişi olurdu. Ama geçen pazar günü evde tamı tamına 10+1 kişiydik. +1 olayıda şu şekilde oluyor. Bizim bölümümüzün dışında bir arkadaş çalıştığımız derslerle alakası olmayan bir konuda gelip bende çalışıcam diye tutturdu :D Sanki gırgır geçiyoruz. :) Ders çalışıyoruz ulan ders! :P

Ciddi anlamda evin kapısı kerhane kapısına döndü artık. Ders çalıştığımızı duyan atlamış gelmiş.

Kapı çaldı. "Kim o" diye soruyorum diyafondan. Karşıdan gelen cevap şu; "Ben x." karşılığında cevap olarakta; "kim, kim?" ve yine aynı densiz ses. "Ben x, y'yi bulmaya geldim." Oldu. Geldinde ne oldu buldun mu bari y'yi diye sorarlar adama. Ebemizi tersten bulduk o oldu işte. :P

Herşeye rağmen güzel gidiyor sınavlar. Allah bozmasın diyerekten ders çalışmaya geri dönüyoruz efem.

1 yorum:

  1. bayıldım ya kapıyı çalana, tam fırlama :D o kadar kişi ders çalışılabileceğine inanmıyorum ben pek ama yapıyoruz diyosanız öledir. Ev yol geçen hanına dönmesin bari... Sınavların iyi geçmesine sevindim ama, demek çalışmalar meyvelerini veriyo :P kolay gelsin :D

    YanıtlaSil