5 Mayıs 2009 Salı

Zaman Kötü...

Evet canlar. Zaman oldukça kötü. Bu devirde hasta bile olmuyacaksın, bunu anladım ben bugün. :) Bir kaç gündür fena halde bi bademcik şişmesi problemi yaşıyordum. Buna bağlı olarak sürekli ateşim falan çıkıyodu en çıkmaması gereken anlarda. Çok sinir bozucu aslında, 2 senedir adam gibi hasta olamıyordum, oldum şimdi rahatladım. :P

Her neyse bugün yine ateşim epey bi fırladı tam dersin ortasında. Planlarım vardı, olmadı. Arkadaşların zoruyla yine o ilaç kokulu okulun revirine gittim. Bu aralar kendisiyle pek fazla samimi olduk (= Rahatsız bir insan olduğum için çok çok ziyaret ediyorum da kendisini :D Geçen sefer elimde olan derin kesikten ötürü. Bu seferde ateşli hastalıktan dolayı. İyi adam hoş adam ama her zaman çözüm olarak çok ağır şeyler öneriyor. Geçen sefer elimde ki bir sıyrık için dikiş önermişti ama ben o hafta sınav haftası olduğu için ve dikişlerden dolayı sağ elimi kullanamayacağım için reddetmiştim. Sonra keşke diktirseydim dedim. Kapanana kadar kaç kere kanadı haddi hesabı yok. Bu seferkinde sadece bademciklerin şişmiş buna bağlı olarakta enfeksiyon kapmıssın ve ateşim çıkmış dedi. Önemli bir işim var acil iyileşmem lazım dedim ve antibiyotik iğne yapmayı önerdi...

Geçen sefer sözünü dinlemediğim için pişman olmuştum. İğne yani nolcak ki? Yapın bari dedim. İlacını enjektörünü serumunu hazırlarken geç uzan dedi. "ha, ne,hö?" diye kaldım tabi :) Bende kolumdan yapıcak sanıyorum saf gibi :D Daha önce bir sürü penisilin ve değişik değişik antibiyotikleri kalçadan yiyen ben bir an masum masum koldan olucağım gibi bi izlenime kapılmıştım :D Okul psikolojisinden olsa gerek. Her neyse diyicek ne var ki. Tıpta utanma olmaz di mi. Her ne kadar okulumuzun revirinde görevli -aslen ürolog olan doktor- bizim ilk yardım derslerimize giren ve her pazartesi sabahları yüzyüze geldiğimiz doktor olsa bile pantolonumu sıyırıp uzanmak durumunda kaldım. :) Ürologtu yani... Daha neler neler görmüştür. :) Benim makatımamı kaldı diye düşünüp kendi kendime bi hallere girdim. :)

"Sıkma kendini azcık yakcak dedi." Sıkmamasımı kalmış ulan! Ben nasıl hallere girdim haberin var mı? :) Her neyse iğnemide oldum. Sen biraz uyu istersen uyandığında kendine gelirsin dedi. O iğneyi yedikten sonra uyuyabileceğimi sanmıyodum ama ben uyumuşum. (: Uyandığımda kendime gayet iyi hissediyordum. Amma... Oturma problemi yaşıyordum canlar :) Gerçekten çok fazla yakıyordu. O halde derse girdim can sıkıntısından ve arkadaşlarımın benle dalga geçmesine müsamaha gösterdim. :)

Herşey aklıma gelirdide bir gün böyle bir olayla karşılaşıcağım hayatta aklıma gelmezdi. :) Hocalara götümüzüde gösterdik... Bakalım daha neler olcak :P

7 yorum:

  1. geçmiş olsun kadircim :) daha kimlere neler göstermek zorunda kalıcaksın kim bilir?

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun kardeşim, gerekli yorumu yapan yapmış bana fazlasını söylemek düşmez :p

    YanıtlaSil
  3. Zaman kötü kolla götü :P
    Eh tatlım can sıkıntısından derse girceğine bizim yanımıza gelseydin unuttururduk ağrısını :D

    YanıtlaSil
  4. Eh, başlık aslında oraya varıyor diy mi? :) Zaman oldukça kötü kollamak lazım bazı oturgaçları :P

    Napcaktın cess :P Merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. Göte girmiş kazık, yazık oldu yazık di mi :D

    YanıtlaSil
  6. olayla ilgili ilaç için;
    http://i47.tinypic.com/11rru5v.jpg

    YanıtlaSil